Testarea campaniei de marketing direct - feedbackul perfect

un editorial de Razvan Capatina, Managing Partner, Business Results

"Ce rata de raspuns credeti ca va avea campania noastra?" Una dintre intrebarile cele mai frecvente care mi se adreseaza. Si una dintre cele mai grele. Pentru ca in marketing direct exista o regula care functioneaza de multe ori: assumption is the mother of screw-up.

Acum cativa ani, intr-o campanie de generare de leaduri pentru o institutie financiara, ofeream un mic cadou tuturor managerilor de IMM-uri care ne returnau un chestionar completat. Ca obiect ales, trebuia sa decidem impreuna cu clientul intre o pelerina de ploaie, un ceas de birou si un set de pixuri. Intrucat nu ajungeam la nicio concluzie, am decis sa obtinem feedback direct de la cei vizati in campanie: managerii de IMM-uri . Am facut o trimitere pe un esantion restrans si i-am lasat pe respondenti sa-si aleaga cadoul. Rezultatul a fost surprinzator: 70% dintre cei care au trimis chestionarul au optat pentru setul de pixuri, 20% au vrut ceasul de birou, iar 10% au vrut pelerina de ploaie. Asta in conditiile in care nici eu, nici clientul nu pariam pe atat de banalul instrument de scris...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related