La Kraft Foods scad veniturile dar creste profitul

Veniturile grupului american Kraft Foods au fost in primul trimestru al acestui an de 9,4 miliarde de dolari, in scadere cu 6,5% fata de primele patru luni ale anului 2008, in urma pierderilor cauzate de fluctuatiile valutare, conform Mediafax.

In schimb, profitul net a urcat cu 10,2%, ajungand la 660 milioane de dolari, iar profitul operational a crescut cu 18,8%, la 1,26 miliarde de dolari.

Kraft Foods a intrat pe piata romaneasca in anul 1994, cand a achizitionat fabrica Poiana Produse Zaharoase din Brasov, redenumita in „Kraft Jacobs Suschard Romania S.A”.

In anul 2000,  Kraft Jacobs Suschard este numita „Kraft Foods Romania”. Kraft Foods Romania este o firma care se bazeaza pe producerea dulciurilor, a ciocolatei, in special marca „Poiana”, care este cunoscuta de 98 % dintre consumatorii romani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related