Peter Fisk, un experimentat specialist in strategie si marketing, revine in Romania pentru a sustine pe 22 mai, la Hotel Sofitel, workshop-ul “Marketing Genius”, in cadrul caruia va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica.
In cadrul evenimentului se va pune accentul pe subiecte precum “Strategii de marketing”, “Castigarea clientilor”, “Inovatii de brand”, “Leadershipul de marketing”, toate acestea in contextul schimbarii si a crizei economice.
Peter Fisk a detinut functia de CEO al celei mai mari organizatii de marketing din lume: “The Chartered Institute of Marketin”, unde s-a facut cunoscut ca lider si comentator al activitatii de marketing din intreaga lume. Reprezentand peste 60.000 de marketeri din 130 de tari, a pus la incercare vechile perceptii despre marketing si a reusit sa impuna noi practici si standarde. A implementat schimbari importante in domeniu, fiind sustinut de un Knowledge Hub, un produs de invatare on-line, de o noua publicatie The Marketer si de Shape the Agenda, un program de leadership. In particular, a incurajat marketerii si liderii de business sa priveasca brandurile si clientii drept cele mai importante surse de crestere a valorii actiunilor pe termen lung.