Profitul Philip Morris a scazut cu 12%

In primul trimestru al anului 2009 profitul net al Philip Morris International a scazut cu 12%, de la 1,72 miliarde de dolari la 1,52 miliarde de dolari, dar rezultatele sunt conform asteptarilor companiei.

"Rezultatele trimestriale reflecta asteptarile noastre si demonstreaza ca activitatile, raportate la un curs de schimb constant, raman solide", a declarat presedinte si director general al companiei, Louis Camilleri, citat de Mediafax.

Totodata, in primele trei luni ale acestui an veniturile companiei au scazut cu 5,5%, ajungand la 5,6 miliarde de dolari, ca urmare a declinului de 11,5% inregistrat pe pietele din Uniunea Europeana, respectiv de 12,6% inregistrat in Europa de Est, Africa si Orientul Mijlociu. Compania a inregistrat cresteri de 5,8% pe piata din Asia si de 11,4% in America Latina si Canada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related