un interviu cu Daniel Voinea, Marketing Manager, Carturesti
La 31 de ani, Daniel Voinea a strans 12 ani de munca in domeniul cartilor si conduce libraria Carturesti din functia de Marketing Manager. Dar, mai mult decat experienta personala de munca, Daniel a vorbit despre umanitatea Carturestiului, un loc conceput pentru oameni, pentru cei care vor sa treaca de 'achizitia de carte' si sa ajunga la o relatie mai profunda cu aceasta 'cetate a cartilor', cum ii place sa-i spuna despre unul dintre putinele locuri care mai pastreaza boemia Bucurestiului de altadata.
Maria Musuroia: Poti spune ca a existat un anumit traseu care te-a condus la functia pe care o ocupi azi la Carturesti?
Daniel Voinea: E destul de simplu. Job-ul cu cartea a fost primul meu job serios, m-am angajat la libraria Noi prin 1997, atras de mirajul cartilor straine ilustrate. Ideea de a lucra cu genul asta de carte era foarte atragatoare pentru oricine pe vremea aceea. Astfel, m-am dus la libraria Noi unde am lucrat cam trei ani si jumatate, dupa care am ales sa lucrez pentru Carturesti. Atunci Carturesti era doar la stadiul de idee. A fost vorba de conjunctura, in sensul ca aveam o cunostinta comuna la libraria la care lucram atunci care stia ca sunt foarte dezamagit la ce se intampla pe piata de retail, iar Nicoleta Dumitru Iordan si Serban Radu (actionarii de la Carturesti) cautau pe cineva cu care sa lucreze. Asa ne-am cunoscut. Mi-au propus proiectul cu libraria si am inceput. In trei oameni.
Comentarii
Nimic nu se compara cu placerea de a citi o carte, cu un ceai aromat de fructe si o bucatica de ciocolata elvetiana
Carturesti ramane in topul preferintelor mele, atat ca stare de spirt cat si ca utilitatea produselor gasite.
Succese,
Ad.