Feedback-ul de a doua zi

Feedback-ul de a doua zi

un editorial de Lorand (Boti) Balint, Head of Brand Communication, Leo Burnett

Mi-au trebuit 2 ani pentru a intelege complet motivele pentru care Gareth mi-a respins initiativa de a face un newsletter regional. Toti ceilalti mi-au dat ok-ul pe loc, au fost dati pe spate de faptul ca nu am venit cu o idee, ci cu primul numar executat cap-coada.

Si eram 100% sigur ca acelasi lucru se va intampla si cu Gareth. Si totusi nu. Reactia lui a fost extrem de pozitiva, dupa care mi-a zis ca-mi zice a doua zi dimineata daca o sa-l facem sau nu. I want to sleep on it before giving a feed-back. I assume it can wait until tomorrow. Correct?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Matei Pavel
acum 15 ani
cu feedback maine ;)


Branded


Related