Comertul online nu tine cont de criza economica

Sloganul "viitorul este online" incepe sa se contureze din ce in ce mai vizibil atat cantitativ, cat mai ales calitativ pe piata din Romania. Proprietarii de magazine online au inteles importanta unui e-shop cat mai functional, care sa ofere vizitatorului o experienta placuta si sa mentina viu interesul acestuia de a revizita magazinul si de a face cumparaturi. Programul din ce in ce mai aglomerat, traficul si accesibilitatea la Internet, dar si numarul mare de servicii si produse disponibile in magazinele online i-au facut pe romani sa isi indrepte atentia asupra acestora. Preturile sunt competitive, livrarea produselor se face la adresa indicata de client, chiar si in afara orelor de program obisnuite sau in weekend , fapt ce contribuie foarte mult la dezvoltarea acestei noi forme de comert - comertul electronic. Despre valoarea si viitorul pietei de comert online am stat de vorba cu Liviu Taloi, consultant eCommerce si auditor de site-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Emil Agache
acum 15 ani
v-ati gasit si voi sa bagati reclama asta video pe mijlocul textului, ca sa nu putem citi textul. Acum imi dau seama ca nu am vazut nimic din ea, m-am concentrat cat am putut s-o ignor pt a citi textul.
Raluca Icleanu
acum 15 ani
Intr-adevar ca acest comert online nu a ajuns inca la maturitate, dar totusi consider ca in aceasta perioada de criza a cam stagnat. O data ce multi romani si-au cam restrans cheltuielile, nu stiu cat de mult este rentabil sa creezi un magazin online. Avantajul competitiv in cadrul comertul il poti avea numai prin calitate..a produsului, a serviciilor etc.


Branded


Related