interviu cu Nina Bratfalean, Director de Marketing, BMW Group Romania
Si-a descoperit pasiunea pentru automobile acum noua ani iar dorinta de a avansa au propulsat-o pe Nina Bratfalean de pe functia de PR detinuta in 2000 la cea de director de marketing al diviziei din Romania a BMW Group, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata premium de automobile. Totul a pornit de la absolvirea Facultatii SELS (Studii Economice in Limbi Straine) din cadrul A.S.E. (Academia de Studii Economice), dupa care a obtinut un Business Administration Degree, pentru ca in final sa-si obtina doctoratul in comunicare.
Comentarii
1. BMW, brandul care sponsorizeaza TED, care este sinonim cu excelenta/ inovatie/ performanta cutting-edge.
2. Beamve, verisorul tuciuriu (cu geamuri fumurii), de Romania, al campionului bavarez, un brand cocalaro-interlopo-manelisto-patrono-tzarano-ceafa groasa.
Ma puteti contrazice? :P
Sau v-ati gandit vreodata sa de-cocalarizati brandul?
*imi cer scuze pentru folosirea unor cuvinte care nu apar in DEX
Si ma opresc (inainte de a deveni malitios) cu speranta ca va aparea (de la d-ra Bratfalean sau din alta parte) un raspuns relevant si iluminant, fie el si ultrasuccint.
Motivul intrebarii este unul personal, in primul rind. Sint fan al brandului BMW (dar nu si al masinilor produse in ultimii 15 ani - cu foarte mici exceptii). Si detinator (& driver) al unui coupe 325ix care implineste 20 de ani gloriosi in noiembrie.
Asadar, as vrea sa aflu daca eu si altii ca mine sintem "adevarati posesori" de BMW :)
Multumesc anticipat.
Deci, da. Este un brand CIMPTC (a se citi mesajul lui sebastian pentru mai multe lamuriri)