Noua campanie de comunicare a Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare si a celor de nevoi personale cu ipoteca este prima din industrai bancara care are ca suporturi principale in mixul de media blogurile si site-ul Linkedin.com. Implementarea campaniei a fost realizata de Initiative Media.
„Planul de media a fost structurat atat dupa criterii cantitative (numar de vizitatori), cat si calitative (notorietatea blogurilor si structura demografica a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o crestere incredibila a internetului, atat in ceea ce priveste volumul, cat si credibilitatea sa. A fost nevoie de putin curaj si de un client vizionar si iata ca lucrurile s-au intamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei si va pot spune ca ea este un succes!”, a declarat Iuliana Stere – New Media Manager Initiative Romania.
Pe de alta parte Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank a completat ca “includerea consistenta a acestei componente, comunicarea in blogosfera si prin site-uri de networking, in publicitatea online este un pas firesc in evolutia pietei de new media in general, dar si in evolutia strategiei adoptate de banci, in particular”.