In urma unei licitatii organizate in luna februarie a acestui an, compania Adesgo Romania, unul dintre cei mai importanti producatori de ciorapi de dama, a ales agentia Odyssey pentru a dezvolta si implementa proiectul de comunicare pentru brandul Diamond.
Campania consta intr-o promotie nationala desfasurata in perioada 10 martie si 29 mai, cu premii constand in diamante de 0,5 carate care vor putea fi castigate prin tragere la sorti timp de zece saptamani.
“Prin aceasta campanie brandul isi reafirma pozitia pe piata, Diamond fiind in continuare marca de ciorapi care te face sa arati ca o diva, conferindu‑ti un plus de eleganta si naturalete. Esenta marcii este data de valori esentiale ca traditie si calitate”, au declarat reprezentantii Adesco Romania.
Comentarii
un alt titlu ar putea fi:
"Cum sa aruncam banii pe fereastra?"
Raspuns:
Simplu, facem o campanie de genul acesta. Tombola in care se ofera diamante clientilor. As fi de acord cu o astfel de campanie daca produsele ar fi in magazine. Dar este cunoscut faptul ca acestea lipsesc din magazine iar acolo unde sunt nu exista merchandising.
So, decat sa iroseasca bugetul alocat acestei campanii astfel ar face bine sa angajeze un manager de vanzari COMPETENT , sa-l plateasca bine si sa-l lase sa-si faca treaba. Vanzarile sub brandul Diamond au suferit intotdeauna din cauza managementului defectuos, interesat de aranjamente marunte in interiorul si exteriorul Adesgo.
Sunt convins ca aceasta promotie nu va ajuta major vanzarile Diamond dintr-un motiv simplu: Numarul de clienti Diamond este redus. Diamond este listat intr-un nr mic de magazine la nivel national.
1. Prima conditie pentru a trece de un EXAMEN este SA TE PREZINTI !!!
2. A doua conditie este SA VII PREGATIT LA ACEL EXAMEN!!!
Din ce observ eu in piata Adesgo nu se prezinta la examen pentru ca DIAMOND LIPSESTE DIN MAGAZINE!
In al doilea rand, Adesgo nu stie nici acum cu ce mijloc de transport poate ajunge la EXAMEN.
Este pacat ca unul dintre cele mai frumoase branduri romanesti nu poate fi exploatat la justa valoare.
Diamond si-a pierdut din putere in timp pentru ca a lipsit din magazine foarte multi ani. Costul de revenire va fi destul de mare prin metoda aleasa de actualul management.
"Esenta marcii este data de valori esentiale ca traditie si calitate"...
Frumos spus dar ... stiti sa vindeti imaginea aceasta?