Profitul net al Carrefour a scazut cu 45% in 2008

Profitul net al Grupului Carrefour a scazut anul trecut cu 45%, ajungand la 1,3 milioane de euro. Aceasta situatie a fost determinata in principal de incetinirea ritmului de crestere a preturilor pentru produsele alimentare, dar si de problemele economice din trimestrul patru, conform Mediafax.

Vanzarile inregistrate anul trecut au fost de 87 miliarde de euro, cu aproape 6% peste nivelul inregistrat in 2007. In Europa acestea au urcat cu 5%, de la 30,8 miliarde de euro la 32,4 si au fost sprijinite in special de rezultatele bune obtinute in Romania, Portugalia si Spania.

In acest an retailerul vrea sa investeasca 600 de milioane de euro pentru a-si imbunatati vanzarile, iar programul de investitii se va concentra in special pe cresterea competitivitatii preturilor si a ofertei, dar si in publicitate si marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related