Participantii la cea de-a sasea editie a festivalului de publicitate Effie isi pot inscrie lucrarile pana pe data de 11 mai in cele 18 categorii de produse si servicii, carora li s-au adaugat alte patru categorii speciale: David vs. Goliath, Renaissance, New Product or Service Introduction si Sustained Success. In competitie se pot inscrie agentii de publicitate, companii, freelanceri, agentii de market research care au realizat campanii in perioada ianuarie 2008 si decembrie 2008. “Sunt eligibile campaniile care nu au mai fost inscrise la editiile anterioare si care au obiective clar specificate si dovezi ca au atins sau depasit aceste obiective” se specifica in comunicatul de presa al organizatorilor. Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al treilea an consecutiv de agentia Millenium Communications. Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente, bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
Au inceput inscrierile pentru Effie 2009
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare