Criza afecteaza 70% dintre utilizatorii romani de internet

Pe timp de criza cetatenii obisnuiti isi reduc cheltuielile, iar angajatorii taie bonusurile si primele. Acestea sunt principalele concluzii ale unui studiu referitor la perceptia utilizatorului roman de internet asupra crizei economice realizat de eResearch Corp la inceputul acestei luni.


70% dintre internauti au declarat ca „sufera” de pe urma crizei. Totodata 56% cred ca efectele acesteia se vor face simtite si la locul de munca, iar pastrarea pozitiei in compania in care lucreaza depinde de relatiile angajatului si de experienta acestuia.


Perceptia asupra crizei difera in functie de gradul de indatorare a respondentilor, astfel cei care au credite ipotecare sau leasing auto s-au declarat mai pesimisti decat cei care au credite de nevoi persoanle.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related