“Marketingul practicat pe piata de energie este unul bazat pe pret”

un interviu cu Gabriel Traistaru, Coordonator Segmentul de Marketing Strategic, Enel Energie

A intrat in lumea marketingului intamplator dupa ce a terminat Facultatea de Stiinte Politice. A descoperit acest domeniu treptat, cu o curiozitate mai rar intalnita la tinerii vremurilor noastre. Primul contact serios cu domeniul l-a avut la Departamentul de Marketing din Roma al companiei Enel, unde a ajuns alaturi de alti tineri din toata lumea la un training “on the job”, dupa ce mai multe zile a trebuit sa treaca printr-o serie de interviuri provocatoare. Dupa un an de zile petrecut in Italia, unde a invatat bazele marketingului energetic s-a intors in Romania, unde este Coordonatorul Segmentului de marketing strategic al Enel Energie. Gabriel Traistaru ne va spune in detaliu cum a descoperit marketingul, dar si cateva particularitati ale marketingului pentru o companie energetica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related