PepsiCo lanseaza in Romania un nou ambalaj pentru Mountain Dew, „bautura culturii urbane si a sporturilor extreme”, comercializandu-se, acum, in magazine, si la cutie de 330 ml.
„Am gandit o campanie integrata pentru lansarea can-ului Mountain Dew in Romania, dorindu-ne ca aceasta sa urmeze aceeasi directie creativa si oarecum „rebela” pe care am folosit-o constant si consistent de-a lungul anilor”, a declarat Calin Clej, marketing manager PepsiCo Romania.
Componenta media a campaniei a fost dezvoltata de Media Direction. „Din punct de vedere media, comunicarea acestei campanii a fost o oportunitate de a ne juca creativ intr-un spatiu public si de a testa intr-un registru provocator pasiunile targetului nostru. Metroul este un spatiu de tranzit care prin natura sa dinamica si prin permisivitatea exprimarii unor astfel de proiecte a fost o prima optiune in planul de media. Este un proiect inovativ prin care speram sa dezvoltam o altfel de modalitate de abordare a comunicarii in spatiul public”, a mentionat Alexandu Miu, OOH Media Buyer la Media Direction.