"Nu toata lumea trebuie sa fie lider [...] ca sa se simta implinit in profesie"

un interviu cu Olga Petrov, Brand Manager, Dero


Lucreaza de 13 ani la Unilever si iubeste atat de mult ceea ce face incat, deocamdata, nici nu se gandeste sa acceada la o functie de conducere in cadrul companiei, desi experienta ii permite. A spus “da” tuturor provocarilor, chiar si atunci cand ele i-au adus schimbari de 100% pe plan profesional, pentru ca nu a vrut sa dea cu piciorul unor sanse cu care nu te intalnesti la tot pasul. Si ceea ce este mai important, nu regreta nimic. Este vorba despre Olga Petrov, Brand Manager Dero, care ne-a povestit cum a ajuns om de marketing dupa ce opt ani de zile a lucrat in departamentul de finante la Unilever.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related