un interviu cu Sorin Psatta, Director de Comunicare Integrata, Graffiti BBDO
Sorin Psatta este, pentru toata industria de marcomm din Romania, unul dintre reperele de profesionalism si consecventa. Ultima confirmare vine dupa premiile IAA, decernate in urma cu doua zile, cand domnul Psatta, Director de Comunicare Integrata al Graffiti BBDO, a primit premiul pentru sprijinirea constanta a asociatiei, dar si a mediului marcomm, de-a lungul intregii activitati. Initiem, cu domnul Psatta, seria de interviuri ale premiantilor IAA din 2009.
Ruxandra Gubernat: Ce inseamna premiul primit de la IAA? Prin ce actiuni credeti ca ati sprijinit industria de marketing si comunicare din Romania?
Sorin Psatta: Eu am “receptionat” acest premiu ca o recunoastere a celor 15 ani de activitate in industria de publicitate romaneasca, perioada in care, norocos fara indoiala (dar norocul si-l mai face omul si singur, nu-i asa?), am avut sansa sa “cresc” impreuna cu aceasta. Si sa contribui, dupa cum am stiut si am putut, la ridicarea standardelor comunicarii comerciale, ca sa zicem asa. Fireste ca m-a bucurat, desi nevasta-mea, cand l-a vazut, a comentat, usor ironic: “uite, acum macar poti spune ca nu ai lipsit de atatea ori de acasa de pomana”. Cat despre actiunile care cred ca ma califica, fiind un premiu acordat de IAA, pentru sprijinul adus acesteia indeosebi, as putea invoca multele luni de voluntariat pentru organizarea a trei editii Effie (munca deloc usoara si facuta in timpul meu liber, foarte putin de altfel) si, mai recent, activitatea din cadrul scolii IAA, unde predau un curs de comunicare. Dar nu o fac, ar trebui sa raspunda la aceasta intrebare cei care m-au premiat.