Un nou design pentru bancnotele romanesti

Sorin Axinte, Daniel Gavrila, Ramona Sima, Sorin Tranca si Bojan Spasic au lansat in discutie publica primul proiect de branding cu impact social. “Valorile neobservate din mainile noastre”, reconfigureaza bancnotele romanesti astfel incat ele “sa reflecte aspiratiile nationale mai relevante decat realitatea imediata”, se arata in comunicatul de presa transmis de agentia Patres.

Proiectul ofera doua solutii creativ-strategice. Prima, “Romania in avangarda”, lansata sub sloganul “Lumea este idei”, este una clasica, in care personalitati precum Eliade, Brancusi, Enescu sau Traian Vuia sunt emblemele valorii. Cea de-a doua solutie, “Ieri si Azi pentru Maine”, este una mai putin conventionala. Aceasta propune opozitiile trecut - prezent, realitate - imaginatie, concret - aspirational. Primul termen din fiecare binom a fost ilustrat de cate un oras: Bucuresti, Timisoara, Cluj si Iasi, iar cel de-al doilea de cate un personaj: Fat-Frumos, Pasari-Lati-Lungila, Zana Zorilor, Sfarma-Piatra. De acesta data sloganul ales este “Imaginatia este singura noastra limita”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related