Un editorial de Lorand Balint, Head of Brand Communication, Leo Burnett
Ce ar fi daca in loc sa comunicam marca Romania, am construi marca “echipa Romaniei de gimnastica feminina”? Daca am reusi sa construim pe acest punct tare al tarii noastre si sa facem in asa fel incat toate valorile asociate gimnasticii sa fie asociate Romaniei? Vorbim despre eleganta, creativitate, putere, respect, pasiune si determinare – lucruri care nu ar putea decat sa ajute pozitiei Romaniei in lume.
Cand vorbesti despre marca Romania, te izbesti de doua probleme fundamentale: 1. produsul Romania a carui experimentare ar contrazice instantaneu aproape orice s-ar zice despre el & 2. competitia acerba pentru atentia oamenilor si dorinta redusa a acestora de a invata lucruri despre tari straine (faptul ca doar 4% dinte romani pot numi tarile care au iesire la Marea Neagra zice totul; nu vad de ce strainii ar fi altfel).
Comentarii
Insa nu la fel ca ideea aia cu Romania,tara tuturor posibilitatilo0r pt infractori