un interviu cu Malgosia Chapman, Coordonator de Marketing & PR in zona Europei Centrale si de Est, Turner Broadcasting System
De cand s-a alaturat echipei Turner, in 2006, Malgosia supervizeaza operatiunile de marketing si PR ale canalelor de divertisment in Europa Centrala si de Est. La 34 de ani, ea coordoneaza activitatile de marketing pentru consumatori si parteneri comerciali, in toate teritoriile de care se ocupa – de la advertising si evenimente pana la promotii alaturi de parteneri. Si-a inceput cariera in industria divertismentului in Polonia, in cadrul departamentului de marketing al United Pan-Europe Communications, unde raspundea de dezvoltarea si implementarea programelor de comunicare derulate pe tot parcursul anului pentru abonati, cooperarea cu canalele si promovarea ofertei de programe a UPC. Inainte de a intra in echipa Turner Broadcasting, Malgosia a lucrat la Sydney, in Australia, pentru un canal monden, unde se ocupa de cresterea popularitatii brand-ului in randul abonatilor si operatorilor de cablu. De asemenea, a realizat campanii de marketing pentru o platforma pay-TV prin satelit, care oferea o combinatie de programe in limba engleza si alte limbi, tot in Sydney.