La sfarsitul lunii ianuarie, pe piata de relatii publice si consultanta din Romania, a luat nastere agentia Civitas Global Ketchum care si-a lansat oficial biroul local, organizand cu aceasta ocazie, o dezbatere asupra celor mai importante teme economice ale anului 2009 si importanta comunicarii in perioade de instabilitate.
Participantii la dezbatere, lideri de top ai unor mari companii din Romania, au discutat despre oportunitatile si provocarile mediului de afaceri, in contextul actualei crize financiare. In cadrul acestei dezbateri, au fost furnizate, rezultatele unei cercetari de piata ce evidentiaza perceptia consumatorilor romani asupra crizei economice.
Evenimentul a fost axat pe faptul ca in afaceri nu exista doar scenarii extreme: albe sau negre; realitatea avand de fapt o multitudine de nuante intermediare. Cu atat mai mult in perioade dominate de incertitudine, comunicarea eficienta si continua cu audientele cheie este singura metoda de a transmite aceste variante subtile si de a mentine increderea diferitelor segmente de public.
“Prin inaugurarea acestui birou, Ketchum aduce pe piata romaneasca expertiza internationala si standardele uneia dintre cele mai mari retele de consultanta in comunicare, prezenta in peste 50 de tari. Astfel, companiile din Romania vor avea acces la o serie de instrumente de comunicare strategica dezvoltate de catre Ketchum, special adaptate pentru perioade de criza”, a declarat Jon Higgins, Senior Partner pentru operatiunile internationale ale Ketchum.
La randul sau, George Flessas, presedintele Grupului Civitas, a adaugat ca in 2009, “comunicarea va fi un element esential intr-un climat dominat de incertitudine, care ii va diferentia pe lideri versus perdanti”. Totodata, acesta a mai adaugat faptul ca o comunicare eficienta si adaptata la realitatile curente, asigura stabilitate unei companii si mentinerea increderii angajatilor, clientilor si investitorilor.
„Piata locala are inca potential mare de dezvoltare, chiar daca suntem intr-o perioada de criza economica. Acum, mai mult ca niciodata, calitatea serviciilor si eficienta strategiilor dezvoltate fac diferenta pe piata de consultanta in comunicare. Nevoia tot mai acuta a clientilor de a avea rezultate masurabile si un randament clar al investitiei in comunicare, este o oportunitate pe care o exploatam prin serviciile oferite de Civitas Global Ketchum”, a declarat Tereza Valcan, managing director al biroului local al Civitas Global Ketchum.
Un nou jucator pe piata romana de consultanta
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare