un studiu de caz prezentat de Simina Leotescu, Head of Strategic Planning, Propaganda
Matinalul reprezinta principalul moment din radio. Personalitatea si modul de comunicare a prezentatorilor sai sunt esentiale pentru a castiga audienta si a vinde tot spatiul publicitar din prime time. (07-10 a.m.).
Radio Guerrilla nu putea concura cu marile posturi de radio din perspectiva banilor alocati pentru premii. In 2006, la sondajul de primavara, Radio Guerrilla a inceput sa isi creeze un public de nisa si a devenit postul de radio al oamenilor educati (tineri in segmentul AB: profesionisti in management de top si de mijloc).
Dar tot in sondaje, studiile au aratat ca audienta zilnica a postului de radio, in prime time, (in timpul matinalului) pe segmentul 25-34 AB a avut o crestere mai mica decat cea precedenta.
In consecinta, PROVOCAREA a fost sa inscriem matinalul nostru in segmentul quality (oameni mai destepti si activi profesional) si SA INCEPEM SA CASTIGAM MAI MULTA AUDIENTA ZILNICA.