Cum sa recastigi increderea prin comunicare

un interviu cu Tereza Valcan, Managing Director, Civitas Global Ketchum

Cu o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii, Tereza Valcan, fostul director de PR al Cosmote Romania si actualul manager al Civitas Global Ketchum, ne impartaseste din experienta sa si spune ca aceasta criza economica este o mare oportunitate pentru domeniul comunicarii deoarece in aceasta situatie isi va intensifica valoarea in raport cu celelalte discipline, cea mai mare greseala fiind intreruperea ei.

Anca Zaharia: Cum a afectat criza economica mondiala PR-ul din Romania?
Teresa Valcan: Cred ca aceasta criza economica are un impact global asupra tuturor industriilor. Nu este neaparat un impact direct in anumite domenii, dar cu totii suntem afectati de ceea ce observam in jurul nostru, cu totii suntem ingrijorati de ceea ce se intampla si este cu atat mai important rolul oamenilor de PR si comunicare sa fie informati si la randul lor sa informeze in exterior, dar si in interior asupra posibilului impact pe care il are aceasta criza. Trebuie sa lucram pe partea de interior, sa identificam care ar fi impactul asupra companiei, sa alertam managementul, sa monitorizam in mod constant ce se vorbeste in piata, evolutia acestei crize si sa informam clientii nostrii, angajatii, investitorii despre evolutia companiei, planurile de viitor si, de altfel, sa nu pierdem increderea celor care sunt alaturi de noi si acum. As vrea sa mentionez ca, in aceste situatii, PR-ul este absolut necesar, rolul PR-ului este in continua crestere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related