In ultima perioada, dominata de dezvoltarea rapida a tehnologii digitale si de schimbarile tot mai accentuate ale nevoilor consumatorilor, reactiile rapide ale brandurilor in fata nevoilor neprevazute ale oamenilor sunt cele care transforma un eveniment izolat intr-o oportunitate de business si intr-o ocazie de a creste imaginea unui brand in randul consumatorilor sai. Asa cum JetBlue a pus la dispozitia consumatorilor din California doua curse speciale intre Long Beach si Burbank in timpul reconstructiei autostrazii 405, si la noi brandurile si companiile au intervenit in situatia persoanelor izolate din cauza caderilor de zapada, multe dintre ele implicandu-se in campanii cum sunt: “In realitate esti mai bun” (organizata de Realitatea TV), “Romania are nevoie de tine” (organizata de Pro TV, Gandul si Mediafax) sau “Apel pentru persoanele izolate de zapada” (campania de ajutare a Crucii Rosii Romane).
Analiza: reactiile brandurilor si companiilor din Romania la situatia persoanelor izolate in urma caderilor de zapada
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare