Specialistul in solutii de mobilitate din Romania Smart ID Dynamics a inregistrat in anul 2011 o cifra de afaceri de 2.78 milioane EUR, in crestere cu 170% fata de anul 2010, cand cifra de afaceri a fost de 1.05 milioane EUR, informeaza un comunicat emis de companie. Smart ID Dynamics pune aceasta crestere in seama investitiilor realizate in tehnologie, in dezvoltarea portofoliului de solutii, in specialisti si in marketing.
Intrebati care au fost mecanismele de marketing folosite de companie in 2011, reprezentantii Smart ID Dynamics au declarat pentru SMARK: “Am abordat in principal campanii integrate de comunicare in care marketingul direct reprezinta principalul canal de comunicare. Am sustinut campaniile de DM cu o echipa de telemarketing, comunicarea prin retele sociale, PR, blogging, studii de caz, webbinare si alte evenimente online. In industria in care actionam crearea de continut de valoare pentru utilizatori si mesajele targetate in functie de industrie sunt principalii driveri. De asemenea, segmentarea in functie de nevoi pare sa fie unul din principalele atuuri ale comunicarii personalizate pe care o folosim in prezent”.