Lantul de restaurante de mancare chinezeasca Wu Xing a inregistrat in anul 2011 o cifra de afaceri de peste 1 milion EUR, cu 7% mai mare decat anul precedent, informeaza un comunicat emis de companie.
Intrebati ce investitii au realizat in 2012, repezentantii Wu Xing au declarant pentru Smark: “Cele doua puncte de livrare Grivita si Salaj sunt deja dotate cu echipamente profesionale si toate investitiile s-au concentrat pe deschideri de restaurante”.
In ceea ce priveste mecanismele de marketing folosite, Wu Xing a mai declarant ca in 2011 a fost infiintat departamentul de marketing care este responsabil de activitatile de maketing si comunicare pe toate canalele, dupa ce fusese desfiintat in 2009 intr-un program de reducere a costurilor. Mediile folosite de companie pentru comunicare au fost: online, radio, publicatii, campanii de distributie a flyere-lor, newslettere, site, social media si sponsorizari de evenimente. Pentru atragerea clientilor, Wu Xing a mai folosit si diferite concursuri cu premii, cadouri pentru fidelizare si promotii lunare de tipul perioadelor de reduceri, precum si lansari de produse noi cum sunt minimeniurile, produsele din rata sau Family Pack-uri cu jucarii Disney cadou.
"Anul 2011 se incheie bine pentru noi, nu putem spune ca am dat lovitura, dar nici ca am fost in prapastie.Mai ales ca in acest an am avut curaj si ne-am extins in zona Pipera, printr-un restaurant la Pipera Business Tower care deserveste cladirile de birouri aferente si nu numai”, a declarat Remus Tiuca (Director General, Wu Xing).
In comunicat se mai precizeaza si faptul ca 2011 a reprezentat si o scadere cu 10% fata de anul anterior a comenzii medii, scadere compensata partial insa de cresterea numarului de comenzi la domiciliu, care s-a situat intre 300 si 500 de comenzi pe zi.
"Anul 2012 este un an al continuitatii proiectelor deja demarate si a planurilor de dezvoltare, mai ales ca vom deschide un nou restaurant Wu Xing in zona Centrului Vechi al Capitalei”, a spus Remus Tiuca.
Wu Xing previzioneaza pentru 2012 o crestere a numarului de comenzi zilnice, precum si un profit si o cifra de afaceri cu 10% mai mari decat in 2011.