[UPDATE] Unilever asociaza imaginea antiperspirantelor Dove Deo cu baletul

Pentru comunicarea noii game de deodorante Dove Deo, Unilever a ales asocierea produsului cu baletul prin intermediul Monicai Petrica, Prim-Balerina Operei Nationale Bucuresti, potrivit unui comunicat de presa Image PR.

Asocierea brandului cu balerina Monica Petrica vine pe fondul unei imaginii elegante si feminine pe care aceasta o detine in randul publicurilor. ”Este un exemplu de eleganta si prestanta feminina, un personaj care isi pastreaza farmecul si eleganta in atitudine si in comportament, nu doar pe scena, ci si in viata personala, comunicand astfel in mod natural mesajul transmis de catre noua gama de deodorante antiperspirante Dove”, descifreaza acelasi comunicat mesajul pe care Dove doreste sa-l transmita consumatoarelor cu aceasta asociere de imagine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related