BMW Group Romania, cu cele trei marci ale sale BMW, MINI si BMW Motorrad, a incheiat anul 2011 cu o crestere procentuala a vanzarilor de peste 2 cifre, in contextul in care piata s-a contractat, potrivit unui articol de pe blogul BMW.
Pentru BMW Group, anul 2011 a marcat o crestere de 28,8% in ceea ce priveste livrarile de automobile BMW, de la 1547 unitati la 2028 unitati. Cele mai cautate au fost modelele SUV, ele reprezentand 68% dintre unitatile livrate, iar BMW X5 ramane cel mai vandut model al marcii, cu 434 unitati, in crestere cu 10% fata de anul anterior.
"Clientul nostru se schimba. Decizia de cumparare nu mai este una impulsiva, fundamentata doar pe factori emotionali si pret. Costul total de utilizare devine tot mai important: costul de combustibil, intretinere si revizii, costuri de finantare sau valoare de revanzare. Am fost foarte activi promovand solutii in acest sens, cu programe precum Basic Service Inclusive sau pachetele BMW Fianancial Services. Si cred ca acestea au avut un rol important in obtinerea primei pozitii in piata la final de an," a declarat Marco Schulz, director general BMW Group Romania.