Prima conferinta din Romania dedicata comunicarii pe timp de criza

La conferinta de comunicare pe timp de criza vor fi prezentate ultimele tendinte din domeniu, precum si metodologii noi prin care se poate ameliora si chiar evita criza. Evenimentul va avea loc pe 12 martie la Hotel Capital Plaza din Bucuresti.

In cadrul conferintei vor fi dezbatute teme precum: Manevrarea informatiilor sensibile, Dark side – ce este?, Repararea reputatiei – importanta relatiei cu mass media, Tendinte in planificarea de criza, Criza ca oportunitate.

Printre speakeri se numara Mugurel Radulescu (Coca Cola), Anca Nuta (Unicredit Tiriac), Adina Ionescu (Mol Romania), Larisa Petrini (Saatchi & Saatchi), Panos Papanastasiou  (International Business Strategist) si Radu Munteanu (Institutul Economic Roman si reprezentantul Investors in People Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related