Campania "Zambet de copil" initiata de Lidl a strans 150.000 RON pentru sprijinirea copiilor din comunitatile sarace din Romania

Campania "Zambet de copil", initiata de Lidl in decembrie 2011 pentru sprijinirea copiilor din comunitatile sarace din Romania, a strans suma de 150.000 RON, cu ajutorul carora se vor oferi 13.200 de mese zilnice pentru 200 de copii din centrele educationale Salvati Copiii, iar 500 de familii vor primi pachete constand in alimente de baza si produse igienico-sanitare, informeaza un comunicat emis de BDR Associates. La strangerea acestei sume au participat atat clientii, cat si angajatii Lidl.

Campania a debutat in luna decembrie 2011 cu proiectul pilot "Participa la miracolul de Craciun" desfasurat in toate magazinele Lidl din tara. Toti clientii Lidl care au donat minim 5 RON au primit o felicitare realizata dupa desenele  copiilor din centrele educationale, care primesc o masa zilnica in urma banilor colectati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related