[Digital Marketing Forum] Topul celor mai populare, vizibile si de incredere branduri din online

Catalin Emilian, Manager Operatiuni Gemius Research, a oferit publicului prezent la Digital Marketing Forum informatii rezultate dintr-un studiu realizat de Gemius Research in februarie 2012 cu privire la prezenta brandurilor in online. Studiul a fost realizat pe baza a 2057 de chestionare completate de utilizatori de internet romani cu varste cuprinse intre 18-45 ani.

Astfel, potrivit rezultatelor studiului, cele mai importante caracteristici asociate unui brand de succes in online sunt: informatii si datele de contact sa fie disponibile online (42% impartaseau aceasta nevoie in 2011 si 43,3% in 2012), imaginea sa online (website, bannere, design, grafice) sa se imbunatateasca constant (41% in 2011, 34,6% in 2012), comunicarea online cu clientii pe cat mai mult posibil prin bloguri, newslettere, social networks (26% in 2011, 28,8% 2912), produsul sa poata fi cumparat de pe internet (31% in 2011, 28,4% in 2012), promovarea intensiva in online (25% in 2011 si 24,5% in 2012), sa fie discutat intensiv de internauti prin intermediul blogului, forumuri online si retele sociale (14% in 2011, 16,5% in 2012).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related