[UPDATE] [Digital Marketing Forum] Raluca Kisescu (Avon Romania) despre comportamentul femeii in online

[UPDATE] Cu o prezenta de 10 ani in online, Avon Romania a intrat in online in 2002 prin lansarea site-ului oficial, in 2006 introducea M-commerce-ul, in 2010 se lansa platforma Avon Connect si plata facturii de pe mobil, urmand ca 2011 sa fie dedicat educarii femeilor cu privire la mediul digital prin campania “Dive digitale”. Acest traseu parcurs de Avon in online a fost prezentat de Raluca Kisescu, Marketing Manager Avon Romania, in cadrul Digital Marketing Forum.

Care este comportamentul femeii in online? Pentru a oferi o viziune de ansamblu asupra activitatilor pe care femeile le intreprind in online, Raluca Kisescu a prezentat rezultatele unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown in 2011 pe 486 respondenti, care pune in lumina, prin comparatie, activitatile la care femeile sunt mai predispuse decat barbatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related