[Digital Marketing Forum] 8 pasi de urmat pentru masurarea strategiei de social marketing si a ROI-ului

Asa cum nu poti masura rata de returnare a investitiei pentru cartile de vizita schimbate in cadrul conferintelor, nici in cazul followerilor de pe Twitter nu se urmareste rata de returnare a investitiei, ci potentialul. Pornind de la aceasta afirmatie, Galvea Kelly (Social Media Strategist, Brand Nua si Social Media Consultant, Mercury360) a sustinut ieri in cadrul Digital Marketing Forum o prezentare despre masurarea strategiei de social marketing si a ratei de returnare a investitiei (ROI).

Pentru masurarea strategiei de social marketing si a ratei de returnare a investitiei, Galvea Kelly a prezentat un proces in 8 pasi. “Ce as sugera ar fi sa includeti acesti mici pasi in programul pe care il aveti deja. Pentru cei care nu aveti un program de social marketing este un punct de plecare pentru a va focaliza in ceea ce priveste eforturile de social media”, a declarat Galvea Kelly.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related