Conferinta Digital Marketing Forum, desfasurata astazi, 22 februarie 2012, a avut ca scop aducerea in prim plan a celor mai noi idei, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz ilustrative care sa faciliteze o intelegere cat mai clara a realitatii digitale la care oamenii din marcom trebuie sa isi alinieze activitatile.
Conferinta a debutat cu Sabrina Sozio (Digital Account Director la OmnicomMediaGroup Italia) care a prezentat o traiectorie ce trebuie urmata in elaborarea unei strategii digitale, apoi Mihaly Varga (Head of International Relations CarnationGroup HQ) a facut o trecere in revista a trendurilor digitale care se prefigureaza in 2012, Raluca Kisescu (Marketing Manager Avon) a prezentat strategia din spatele abordarii Avon in sfera digitala. Primul panel a fost incheiat de Catalin Emilian (Manager Operatiuni Gemius Research), care a oferit informatii rezultate dintr-un studiu realizat de Gemius Research in februarie 2012 cu privire la prezenta brandurilor in online.