Un sondaj realizat de Nescafe Brasero pe Facebook a aratat care sunt obiceiurile matinale ale consumatorilor

Nescafe Romania a realizat un studiu privind obiceiurile matinale ale consumatorilor prin intermediul unei aplicatii dedicate de pe pagina de Facebook a brandului, parte a campaniei de lansare a noii game Nescafe Brasero: "Gustul Diminetilor Frumoase” . Astfel, studiul a identificat principalele tipologii de consumatori si care sunt ritualurile matinale pentru 3.739 de persoane, informeaza un comunicat de presa Graffiti PR.

In urma sondajului, s-au diferentiat trei tipologii de ritualuri matinale: rasfat, echilibru si dinamism. Aproximativ jumatate dintre respondentii sondajului, majoritatea femei cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, prefera sa isi ofere un prilej de rasfat inca de la primele ore ale diminetii. A doua categorie de respondenti adopta un program echilibrat pentru primele momente ale zilei, acestia incadrandu-se in segmentul de varsta de peste 30 de ani. Dinamicii opteaza pentru un start energic si o dimineata in forta, peste jumatate din acestia fiind barbati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related