Pregatirile pentru a 9-a editie a Romanian EFFIE Awards, competitia care recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente in anul anterior, au debutat cu seminarul How to win an EFFIE, in care oameni din agentii au primit sfaturi despre scrierea studiilor de caz. Clientii au fost reprezentati de Stefan Teodorescu (Group Brands Director Volume Brands, Ursus Breweries), care si-a inceput prezentarea spunand 4 dintre motivele pentru care un client are de castigat de pe seama inscrierii in competitie. Pentru rubrica How TO, Stefan Teodorescu, Victor Dobre (Director Executiv, IAA Romania), Stefan Chiritescu (Head of Strategy, Graffiti BBDO) si Victor Stroe (Strategic Planning Director, Leo Burnett) au dat apoi cate 5 sfaturi despre scrierea de studii de caz reusite.
20 de sfaturi despre inscrierea cu succes la Romanian EFFIE Awards 2012
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare