Un nou design si concept editorial pentru SMARK

Un nou design si concept editorial pentru SMARK

La aproape 3 ani de la momentul lansarii pe piata online din .ro, SMARK, platforma care reuneste comunitatea oamenilor de marketing din Romania, se relanseaza cu un nou design si continut editorial. Incepand cu acest moment, SMARK inseamna un acces mai facil la cele mai importante informatii din industrie pentru cei aproximativ 10.000 de membri ai platformei, cu o structura care pune mai bine in valoare continutul editorial de calitate si designul minimalist.

Versiunea actuala SMARK aduce modificari in zona de content prin imbogatirea echipei editoriale cu profesionisti din domeniu: Daniel Enescu – Managing Partner, Daedalus Millward Brown, Galvea Kelly – Social Media Consultant Mercury360, Oana Martha Igrisan – Managing Partner Serban & Musneci Associates, Paul Wood – Owner, Apple Search si Stefan Liute – Strategy Director, Grapefruit.

Noutatile includ si integrarea acestui continut, alaturi de cel editorial in social media, acolo unde comunitatea SMARK este incurajata sa discute prin intermediul contului de Facebook despre subiectele ridicate de materialele editoriale din platforma.

SMARK continua sa dezvolte instrumente utile marketerilor din Romania, in dificilul proces decizional pe care acestia sunt nevoiti sa il parcurga zilnic pentru a creste profitabilitatea produselor sau companiilor pe care le administreaza.

Astfel, SMARK Research reprezinta linia de business care realizeaza studii de cercetare in sistem sindicalizat alaturi de unele dintre cele mai mari agentii de research din Romania (cu titluri precum Femeia ca target – Brennan Research & Consultants, Retelele sociale - eResearch, CREME – Daedalus Millward Brown sau Romanii, asa cum sunt. Puls si de la capat – ISRA Market Center), cel mai recent dintre acestea fiind Tanarul roman. Profil urban de marketing, o cercetare lansata alaturi de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consultants.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, vor acoperi, in 2012, o gama larga de subiecte pe diferite zone de interes: de la cercetarea de piata (iunie) si strategiile de marketing dedicate segmentelor tinere de populatie (noiembrie) si pana la construirea strategiilor de comunicare de brand pentru produsele premium (septembrie), activarile de brand din mediul offline (mai) sau strategiilor de CRM (octombrie).

“Timp de 3 ani am lucrat la construirea unei platforme care sa inglobeze o serie de instrumente utile oamenilor de marketing, care sa faciliteze, atat cat este posibil, sondarea pietei locale de profil si gasirea unor informatii relevante pentru activitatea lor. Reorganizarea vizuala si editoriala a platformei ne va ajuta sa facem acest lucru mai bine, pentru ca cei aproape 10.000 de membri ai comunitatii sa beneficieze de acces cat mai rapid si folositor la date relevante”, a declarat Adriana Lungu, business developer Blue Idea.

Echipa care a lucrat la dezvoltarea noii platforme SMARK.ro a fost compusa din Adriana Lungu, Business developer, Sonia Ardelean, Editor SMARK & IQads, Carmen Mihu, Editor SMARK, Mihaela Craciunescu, Junior Editor SMARK, Georgian Onel, Developer si Marius Cristea, Managing Director. Ioana Dogaru, consultant de marketing, s-a alaturat echipei, sprijinind efortul de redefinire a continutului editorial, dar si de gandire a evenimentelor SMARK KnowHow si a studiilor de cercetare SMARK Research din acest an.

“Noua platforma SMARK este gandita din perspectiva nevoilor profesionistilor din marketing si aduce informatii si instrumente utile din toate zonele de interes pentru ei, de la cercetarea de piata atat de necesara pentru o pozitionare corecta in raport cu audienta, pana la platformele de activare prin care brandul interactioneaza cu publicul tinta, trecand prin toate procesele care fac munca unui om de marketing atat de complexa si de fascinanta, zi de zi. Prin noile rubrici, studiile de piata si evenimentele pe care le pregatim, SMARK vrea sa inspire tinerii sa aleaga o cariera in marketing, sa sustina deciziile profesionistilor din marcomm si sa fie un prilej de dezbateri pe teme actuale pentru oamenii de strategie din companii”, a declarat Ioana Dogaru, consultant marketing SMARK.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related