Studiu de caz P&G: Este avantajos sau nu pionieratul?

In urma cu 8 ani, Procter & Gamble a inceput munca de cercetare pentru lansarea unui produs inovator pe piata de detegenti – tabletele umplute cu detergent care pot fi puse direct in cuva masinii de spalat , insa o lansare care s-a produs cu intarziere a facut ca 3 competitori sa faca primul pas si sa devina pionierii acestui produs. Acum intervine totusi o intrebare este avantajos sau nu pionieratul? acest subiect fiind dezbatut intr-un articol din Financial Times.

Revenind la Procter & Gamble, dupa 8 ani de cercetari, 6.000 de teste cu consumatorii si 2 miliarde de dolari cheltuiti anual pe ipoteze, experimente si analize, compania a scos luna trecuta pe piata Tide Pods, capsule tricamerale dizolvabile de detergent de rufe. Asa cum s-au exprimat reprezentantii companiei, aceste capsule sunt concentrate, convenabile, usoare si inlatura efortul de a masura cantitatea de detergent ce trebuie folosita. P&G incearca in acelasi timp sa prezinte produsul ca fiind revolutionar, cheltuind 150 milioane de dolari pentru a creste recunoasterea pe piata a capsulelor Tide.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related