Ce inseamna trecerea de pe aeroportul Baneasa pe Otopeni pentru Blue Air? Costuri mai mari, dar si oportunitati uriase de business. Cel putin asta ne-a spus Mirela Tudorache-Secan, director de marketing Blue Air, care vede in aceasta mutare sansa de a atrage clientii marilor companii, romanesti si straine. Desi face parte din echipa Blue Air din 2008, vremuri in care era responsabila cu partea de media, Mirela raspunde efectiv de departamentul de marketing din 2009, astazi fiind persoana responsabila a tuturor campaniilor reusite cu care brandul Blue Air a reusit sa se pastreze in atentia publicului. Mai pleaca romanii in vacante in afara tarii? Mai calatoresc oamenii de afaceri cu business class? Raspunsurile la toate aceste intrebari le puteti afla din interviul de mai jos.
Mirela Secan (Blue Air): "Pe Otopeni avem o nisa deschisa pentru tot ce inseamna pasagerii companiilor mari"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Comentarii