Mugurel Radulescu (Coca-Cola Hellenic): pasi de urmat in gestionarea situatiilor de criza

In cadrul Conferintei dedicate Comunicarii de Criza, Mugurel Radulescu (Group Coordinator of EU Industry Association Affairs, Coca-Cola Hellenic) a discutat despre necesitatea unui plan de criza, gestionarea echipei care va actiona intr-o astfel de situatie si despre procedurile ce trebuie avute in vedere atunci cand se gestioneaza o posibila criza.

Mugurel Radulescu a pus accent pe pregatirea modului de actionare intr-o situatie de criza standard prin alcatuirea unui plan de criza care sa fie revizuit periodic, pe necesitatea captarii de informatii relevante care sa ajute la depistarea unei posibile astfel de situatii, pe importanta stakeholderilor si a faptului ca trebuie avuti mereu in vedere atunci cand se actioneaza intr-o astfel de situatie. In acelasi timp, Mugurel a mai punctat importanta gestionarii reactiei publicului in cazul unei crize si a empatiei si diplomatiei de care compania trebuie sa dea dovada atunci cand vrea sa inlature un motiv de ingrijorare pe care publicul il manifesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related