Sticla Coca-Cola de 375 ml, prima modificare de ambalaj dupa aproape 20 de ani

Coca-Cola a anuntat lansarea in primavara aceasta a sticlei de 375ml pentru toate variantele comercializate - Coca-Cola, Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero (MyCoke) -, marcand prima lansare a unui nou ambalaj dupa introducerea sticlei de 500ml in 1993, informeaza Packaging News.


Zoe Howorth (Mark et Activation Director, Coca Cola Marea Britanie): “Suntem incantati sa raspundem cererii consumatorilor si sa lansam sticla de buzunar dupa aproximativ 20 de ani”.

Ce motiveaza aceasta lansare? Un purtator de cuvant al Coca-Cola Marea Britanie a spus ca introducerea noii sticle a venit in urma unor cercetari care au concluzionat faptul ca oamenii vor o alta optiune pe langa cutia de 330ml si sticla de 500ml.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related