Pozitionarea si cota de piata Avon, campanii, research si cele mai vandute categorii in 2011

Pozitionarea si cota de piata Avon, campanii, research si cele mai vandute categorii in 2011

Cu o cota de piata de piata de 14,5 %, Avon Romania este lider dominant pe piata de cosmetice de 10 ani, urmatorul competitor aflandu-se la o diferenta semnificativa.

Cota de piata difera insa pe fiecare categorie: este mai mare pe parfumuri, de 22%, si mai mica pe produsele de ingrijire a parului, acestea nefiind in obiectivul companiei. “Categoriile principale ale Avon in lume sunt: parfumurile, skin care si machiajul, acestea beneficiind mereu de lansari de produse, investitii in comunicare si promovare”, a spus Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing pe Romania si Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related