Studiu GfK: comertul modern si marcile private castiga teren, consumul de bauturi carbogazoase, ciocolata si cafea scade

Potrivit unui studiu GfK care a monitorizat consumului casnic a aproximativ 90 de categorii de produse de larg consum pe un esantion de 2.200 gospodarii, comertul modern castiga teren in fata celui traditional, 95% din gospodariile din Romania au cumparat cel putin o data o marca privata anul trecut, bunurile de larg consum si segmentul produselor alimentare a crescut in 2011 comparativ cu 2010, insa bauturile carbogazoase, ciocolata tablete si cafeaua macinata se numara printre categoriile cu cele mai mari scaderi in volum.

Comertul modern in crestere
In 2011, comertul modern a devenit responsabil pentru 48% din cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum, fata de 45% in 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related