Coca-Cola, Visa si Sony, percepute de consumatorii americani drept cele mai durabile branduri

Potrivit unui studiu realizat de Harris Interactive pe un esantion de 38,529 consumatori cu varsta de peste 15 ani care au evaluat 1,529 branduri din 127 categorii de produse, a reiesit faptul ca Coca-Cola, Visa si Sony se numara printre "liderii pereni" in termeni de atragere a consumatorilor din Statele Unite.

Potrivit WARC, studiul a identificat 15 marci care s-au mentinut dme la an la an in topul jucatorilor din industria de care apartin, incepand cu 2005. Primele locuri au fost obtinuate de bauturile Coca-Cola, cardurile de plata Visa si electronicele Visa.

Verizon a obtinut acest statut pe piata retelelor mobile, HBO pe piata retelelor de cablu TV platite, Blue Cross Blue Shield pe piata asigurarilor de sanatate, iar National Geographic pe segmentul reviste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related