Cif si Domestos desfasoara campania "Ritm si premii pe alese. Curatenia bine-ti iese!"

Cif si Domestos, branduri Unilever, le ofera consumatorilor premii in valoare totala de 112.394 lei prin intermediul campaniei promotionale "Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!", creata de Grupul McCann Erickson.

Persoanele care achizitioneaza in perioada 1 martie - 30 aprilie 2012, produsele participante la campanie, semnalizate prin stickere ce au inscriptionat sloganul campaniei: "Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!", pot participa la tragerea la sorti pentru unul dintre premiile promotiei trimitand codurile de pe ambalaj prin SMS sau inscriindu-le pe site-ul campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Simona Aurelia
acum 12 ani
sunt de calitate dar sunt eficiente si de mare in baie si bucatarie ,astfel castigam timp si curatenie la superlativ



Branded


Related