METRO desfasoara o campanie de promovare a brandului propriu Fine Food

METRO Cash & Carry Romania lanseaza prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food, informeaza un comunicat al companiei.

Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse nealimentare.

Campania se va derula in perioada martie–aprilie si a debutat cu o componenta "in-store", desfasurata in reteaua de magazine METRO Cash & Carry din toata tara, precum si in magazinele "La Doi Pasi". Promovarea va continua si pe alte canale precum benzinariile Rompetrol, sub forma unor promotii si oferte speciale.

Mesajele sub care campania se va derula sunt: "De ce sa platesti mai mult cand primesti acelasi lucru? – Alege calitatea la un pret mai mic. Fine Food – marca exclusiva METRO". Prin acestea, campania isi propune sa sublinieze raportul optim calitate – pret, preturile produselor Fine Food fiind in medie cu 10 – 20% mai mici decat cele ale marcilor consacrate, oferind o calitate similara acestora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related