Prof. dr. Vintila Mihailescu: Tinerii romani din ziua de azi, din perspectiva sociologica

Prof. dr. Vintila Mihailescu: Tinerii romani din ziua de azi, din perspectiva sociologica

Dupa lansarea raportului Tanarul in Romania. Profil urban de marketing realizat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting pe platform Youth Monitor si sub umbrela SMARK Research, subiectul tinerilor romani ni s-a dezvaluit incetul cu incetul. Pentru ca vrem sa-i cunoastem mai bine pe tinerii din ziua de azi, am vorbit cu Prof. Dr. Vintila Mihailescu (seful Catedrei de Sociologie din cadrul Facultatii de Stiinte Politice, SNSPA) despre cum arata ei, dincolo de portretele ce ii caracterizeaza prin clisee negative, si urmarindu-le relatia cu brandurile din jurul lor.

Astfel ca a iesit un interiu savuros si plin de informatii revelatoare despre tinerii de 14-21 ani din Romania. Mai intai, prof. Mihailescu a realizat un portret al tinerilor actuali, amintind in acelasi timp de tinerii de altadata.

In al doilea episod din interviul cu prof. dr. Vintila Mihailescu am abordat diferentele dintre tinerii din mediul urban si cei din rural, perceptia despre categoria de tineri si cum ii trateaza media pe acestia, cum sunt ei portretizati in publicitate si cum reusesc brandurile sa devina subiecte de conversatie pentru ei.

Iar in ultimul episod al interviului am aflat despre relatia dintre tinerii romani de astazi si branduri – cum si cand se intampla decizia de cumparare, cat de mult patrund brandurile in vorbirea curenta si in conversatiile tinerilor si cum sunt ei prezentati de publicitate.

Desigur, pe site-ul raportului se gasesc date factuale care vin sa intregeasca imaginea tinerilor romani, astfel ca va invitam sa le cititi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related