Florentina Stoica despre valorile Chevrolet si competitia Young Creative Chevrolet

Florentina Stoica despre valorile Chevrolet si competitia Young Creative Chevrolet

Lansat in 2007, Young Creative Chevrolet este un concurs pan-european care ofera tinerilor artisti posibilitatea de a pune in practica abilitatile si talentul lor, de a interactiona cu profesionisti din domeniile creative si de a prezenta creatiile lor unui public larg interesat de lifestyle si media. Concursul se concentreaza pe design vestimentar, fotografie, video si arte vizuale, iar la editia 2012 Young Creative Chevrolet premiaza interpretari creative si imprevizibile ale sloganului "Make it happen".

Pe langa premiile in bani, castigatorilor pot lucra alaturi de profesionisti din domeniile respective. Am stat de vorba cu Florentina Stoica (PR Manager, Chevrolet Romania) despre concurs si brandul Chevrolet.

Valorile Chevrolet transmise prin competitia "Young Creative Chevrolet" 
Concursul ajuta brand-ul sa atinga obiectivul de a construi cele mai bune masini si sa isi inteleaga foarte bine clientii. "Cred ca fiecare dintre noi trebuie sa pastreze un spirit tanar, sa creeze si sa se reinventeze de cate ori simte nevoia. Young Creative Chevrolet reprezinta valorile marcii: inovatie, un spirit tanar si optimism", spune Florentina.

Competitia Chevrolet  in raport cu alte concursuri de UGC
Fata de alte competitii de UGC, Young Creative Chevrolet isi propune sa continue relatia cu studentii participanti dupa finalizarea concursului, acestia putand ajunge sa lucreze in compania Chevrolet. 
"Atunci cand descoperim tinere talente incercam sa le sustinem cat mai mult in drumul lor catre o cariera stralucita.[...] Conteaza foarte mult sa ai o sansa si cred cu tarie ca atunci cand iti doresti cu adevarat ceva si faci tot posibilul pentru a ajunge acolo unde vrei, chiar vei reusi", spune reprezentanta Chevrolet.

Young Creative si valorile marcii Chevrolet
Concursul a fost ales ca solutie de promovare pentru ca este in linie cu valorile marcii, avand ca obiective impulsionarea creativitatii, incurajarea artistilor aflati la inceput de drum si transmiterea valorilor de baza ale brandului care sustine valorile familiei si tinerii aflati la inceput de cariera. De asemenea, proiectul ajuta deopotriva la construirea viitorului unor tineri talentati si la construirea viitorului marcii.

"Marca Chevrolet este o poveste despre pasiune, despre traditie, despre creativitate, despre spiritul mereu tanar. Sa intelegi cum percep tinerii marca pe care o reprezinti, este o experienta din care avem de invatat cum putem fi mai aproape de clientii nostri cei mai tineri."

Recent marca a mai lansat un program prin care cereau opiniile tinerilor despre cum ar arata masinile pe care si le doresc si a construit, pornind de la raspunsurile primite, doua concepte: 130R si Tru 140S.

"Young Creative Chevrolet este un altfel de proiect prin care tinerii ne ofera un feedback valoros asupra masinilor, insa un proiect prin care nu numai ei ne ajuta pe noi, ci si noi, Chevrolet, contribuim la viitorul lor", explica Florentina.

Promovarea competitiei in Romania
Informarea s-a facut direct catre Facultatile de Arte, concursul fiind anuntat si prin intermediul site-ului de media, site-ului Chevrolet.ro si prin intermediul paginii Facebook, Young Creative Chevrolet Romania. G2 Romania se va ocupa de organizarea evenimentului de premiere, de pagina de Facebook a competitiei si de comunicarea etapelor competitiei de acum inainte.

Institutii de invatamant din Romania inscrise in competitie
Fata de anul trecut cand in competitie s-au inscris doar 2 universitati romanesti, anul acesta participa 7 facultati, un liceu (Colegiul National Aurel Vlaicu Orastie) si Centrul de Excelenta in studiul Imaginii. Facultatile romanesti inscrise in editia 2012 a concursului sunt: Universitatea de Arte si Design Cluj, Facultatea de Arte a Universitatii Ovidius Constanta, Facultatea de Arte Vizuale din Oradea, Universitatea Media Bucuresti, UNATC Bucuresti, Universitatea Hyperion Bucuresti si UNARTE Bucuresti.

Astfel, tara noastra incepe sa devina o prezenta importanta in concurs, alaturi de tarile cu traditie in arta cum ar fi Italia. Tocmai datorita interesului mare acordat competiei, Chevrolet a anuntat prelungirea termenului de inscriere pana pe 1 mai.

Bugetul alocat pentru acest proiect in Romania
Desi nu a dezvaluit bugetul acordat proiectului, Florentina Stoica a declarat ca "sumele nu sunt mici. Pe langa premiile acordate studentilor sunt sumele cheltuite cu evenimentele locale, europene, sustinerea pe care o acordam studentilor si dupa concurs". Un astfel de exemplu de sustinere post-concurs este cand la unul din saloanele auto, castigatorii primului loc au fost contactati pentru crearea unui material video de prezentare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related