Ryanair reduce costurile de productie a revistei companiei cu 500.000 EUR pe an prin schimbarea formatului

Decizia Ryanair de a modifica formatul revistei 'Let’s go with Ryanair' de la A4 la A5 va duce la o reducere la jumatate a costurilor de print si de productie, ajungand astfel sa coste mai putin de 500.000 EUR pe an, informeaza MediaWeek.

Revista va contine cu pana la 50% mai putina hartie reciclata, insa numarul paginilor va fi mentinut la 164 si va continua sa prezinte articole si interviuri exclusive despre lifestyle, entertainment, destinatii si calatorii.

"Ryanair and Ink a redus dimensiunea paginii revistei noastre premiate 'Let’s go with Ryanair' pentru a-i diminua atat greutatea, cat si costul de productie si al hartiei, dar nu am sacrificat niciuna din cele 164 pagini cu continut distractiv", a spus Stephen McNamara (Head of Communications, Ryanair).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related