Pe 26 aprilie are loc Brands & Communities, un nou eveniment SMARK KnowHow pentru profesionistii de marketing din Romania, organizat cu sprijinul Republika Interactive.
Brands & Communities este dedicat intelegerii fenomenului comunitatilor, a modului in care acestea se formeaza in jurul brandurilor si le folosesc acestora la construirea capitalului de imagine si la cresterea vanzarilor.
Venind in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul comunitatilor de brand, evenimentul este structurat in 4 paneluri care aduc laolalta oameni cu experienta din mai multe zone de expertiza: marketing, advertising, research, publishing, online etc.
Panelul introductiv este dedicat marketingului si aduce fata in fata atat reprezentanti ai companiilor, cat si ai agentiilor de comunicare, oameni care au gandit, implementat si gestionat strategii de creare si crestere a comunitatilor de brand din mai multe zone. Se va vorbi despre motivele pentru care un brand isi poate dori sa creeze o comunitate proprie de brand, ca parte din strategia de marketing sau de business a companiei, despre cum incearca sa ofere consumatorilor motive de apartenenta la comunitatea de brand, despre diferitele roluri pe care brandul si le asuma in cadrul unei comunitati, dar si despre utilizarea social media ca instrument sau, mai mult decat atat, ca strategie de creare de comunitate. Invitatii acestui panel sunt:
Diana Ceausu - Senior Strategic Planner (McCann Erickson Romania)
Mihai Dobre – Media Specialist (Orange Romania)
Cristina Gherman - Senior Brand Manager Timisoreana (SABMiller)
Oana Nedelea – Social Media Strategist (G2 Romania)
Ruxandra Mocanu – Consumer Marketing Manager SEE (Discovery Networks CEEMEA)
Stela Toderascu – Sales Support & Digital Activation Manager (Avon Romania)
Cel de-al doilea panel al conferintei aduce in discutie sprjinul pe care research-ul il poate oferi brandurilor in gandirea strategiei de creare sau activare a comunitatii de brand. Subiecte precum construirea de comunitati pornind de la datele obtinute prin cercetare, motivele apartenentei unei persoane la un grup sau o comunitate anume, etnografie si tratarea comunitatii de brand precum o comunitate de research, cu implicatii profunde pentru strategiile de marketing si chiar business ale unei companii, vor fi tratate in acest panel de urmatorii invitati:
Andrei Iordache, Client Service / Business development (Daedalus Millward Brown)
Dan Petre, Managing Partner (D&D Research)
Loredana Manasia - Qualitative Research Manager (eResearch).
Panelul care urmeaza are un format special, de debate, aducand fata in fata reprezentanti de brand, publisheri, oameni de comunicare si consultanti de online, pentru a dezbate subiectul comunitatii dintr-o dubla perspectiva: online vs offline si branded vs independent. Astfel, urmatorii invitati vor prezenta, pe rand, propria perspectiva despre functionarea si uzabilitatea celor doua tipuri de comunitati, dar si despre avantajele si dezavantajele folosirii unei anumite abordari.
Stefan Chiritescu – Head of Strategy (Graffiti BBDO)
Victor Kapra - Online & Social Media Consultant
Cristian Lupsa – Editor (Decat o Revista)
Adriana Nestoriuc - Group Brand Manager CSD (Pepsico)
Marin Preda – Business developer (Blue Idea)
Catalin Tenita – Owner (Treeworks)
Cel de-al patrulea panel, Trenduri, are ca obiectiv prezentarea unor directii posibile de dezvoltare pentru a comunitatilor. In acest ultim panel al evenimentului Brands & Communities, topicurile discutiei vor fi abordate de catre:
Cosmin Alexandru - Managing Partner (B&P Brandivia)
Justin Kadima - General Manager (Republika Interactive)
Costin Radu - Managing Partner (The Geeks)
Informatii complete despre eveniment si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 19 aprilie este disponibil un discount de 10% din costul participarii.
Brands & Communities este un eveniment organizat de SMARK cu sprijinul Republika Interactive. Partenerii evenimentului sunt Agrafa si ImPhoto. Partenerii media sunt Realitatea.net, IQads si Money.ro.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comuniatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.